mandag den 26. marts 2012

De Uforglemmelige MORD!!!

Kapitel 1 Mordet


Jeg har altid tænkt over hvordan jeg skulle dø.
"Åben døren det er politiet!".
Jeg fatter stadig ikke hvordan det kunne ske. Det hele startede med en sjov lille uskyldig joke.
 Eller jeg synes i hvert fald at den var sjov og uskyldig. Hej Lasse se nu at komme.
Ja det mig som 11 år jeg forstod aldrig hvordan, han kunne blive så sur over det.
Det var jo bare for sjov. Men vi havde tænkt os, altså mig og Lars at hoppe ud fra et skab
og have masker på så vi kunne råbe vraaa! For at forskrække Michael.
Vi gemte os inde i skabet, Michael kom med hans søster hun kørte i kørestol fordi hun er lam.
Vi havde ringet til Michael og sagt at han skulle vente uden foran skabet.
Og så hoppede vi ud, råbte alt hvad vi kunne. Michael blev så forskrækket at han faldt ned på jorden.
Mig og Lars begyndte at grine jeg tror at det var det der gjorde ham så sur jeg ikke sikker.
Michael rejste sig op, begyndte at slå mig Lars fik ham væk og han begyndte at løbe væk.
Mig og Lars kørte Tina hjem hans søster. Der vi var ovre hos Tina bankede vi på.
Tinas mor kom ud og hun så ud til at være meget sur det var sikkert fordi vi havde skræmt Michael.
Vi sagde at vi havde kørt Tina hjem fordi Michael ikke havde gjort det. Der hun lukkede døren
fik jeg lige øje på Michael og han fik øje på mig. Lige siden talte Michael ikke til mig.
Der da var gået 7 år havde Michael stadig ikke lyst, til at tale til mig.
Men en dag der Michael holdt fest hjemme hos sin far Major Peter og jeg besluttede at
konfrontere ham.
Jeg havde tænkt mig, at spørge ham hvorfor at han ikke ville tale til mig.
Jeg vidste bare det havde noget at gøre med det nummer vi havde lavet med ham for 7 år siden.
Der klokken blev omkring 27 minutter over 11. Gik han ned i sin fars våben kælder sammen
med hans søster Tina. Jeg fulgte selvfølig efter ham derned. Der jeg var kommet der ned,
så jeg ham kigge på de forskellige våben. Jeg samlede mod nok til at sige "hvad laver du".
Han kiggede på mig og vente sig selvfølig om igen som jeg ikke var der. Jeg spurgte ham igen,
men den her gang var det om hvorfor han ikke havde talt til mig i 7 år. Jeg forventede ikke
at få et svar. Men han svarede mig faktisk han sagde "hvorfor, hvorfor! Prøv at tænk
hvordan det føles at alle folk griner ad en endda ens såkaldte venner griner ad dig".
"Men hvorfor holder du så den her fest" fik jeg sagt. "Hvorfor er det ikke indlysende".
"Jeg vil dræbe dig og din tvilling Lars". "Hvad" stammede jeg. "Ja derfor".      
"Det var derfor at jeg gik herned, jeg vidste at du ville følge efter mig". Han tog en kniv frem.
"Sig farvel sagde han". Han løb mod mig, heldigvis undgik jeg ham der han skulle til at stikke mig.
Og jeg fik heldigvis slået ham i hovedet så han besvimede. Jeg tog nogle handsker der
hang på væggen. Jeg tog dem på og begyndte at torturere ham og jeg kunne ikke 

stoppe mig selv jeg blev bare ved med at snitte ham igen og igen og igen.

 Der jeg var færdig, tænkte jeg hvad har jeg gjort. Lars kom og så liget af den torturet Michael. Og så sagde han
præcis hvad jeg tænkte hvad har du gjort. Jeg sagde til ham at hvis han sagde noget
ville det samme ske med ham. Han blev selvfølig skræmt over at jeg sagde så noget
endda til min egen bror. Han spurgte mig, om hvor vi skulle gøre med liget jeg svarede ham
"jeg ved lige hvor vi skal gøre af det". Vi gik over til restaurant Perfekt, jeg havde sagt at Jens skulle
tage Tina med. Jeg lagde Michaels krop i en pose, men der vi kom der ud tog jeg posen væk.
Jens kørte Tina ud ved siden af Michael, vi havde set hvor Paul køkken chefen havde gemt  
nøglen så vi tog dem og åbnede køkkenet. Der vi var på vej hjem, havde jeg tænkt mig at brænde posen, som
Michael havde været i. Næste dag lod jeg som om intet var sket i løbet af dagen fandt politiet ud af at
der var begået et mord. Mig og Lars gjorde, som vi plejede og lod som om intet var sket.
Politiet kom hjem til os senere på dagen og heldigvis spurgte de kun vores mor.

Jeg var bange for, at blive fanget og jeg kunne mærke at Lars også var det. Vi var

meget bange det hele var så forvirrende. Jeg besluttede mig for at begå et til mord på Tina.

Tinas mor var gået på toilettet, jeg låste døren og jeg tog hendes sted far jens skyder,
(Jens er ikke hjemme) og jeg skyd hende overalt på kroppen.
Bagefter kørte jeg hende over i køkken chef Pauls køkken igen jeg ville have at
de skulle tro at han gjorde. Næste dag sagde Lars at han ville fortælle til politiet at det var mig. Jeg 
vidste at jeg skulle gøre ham kold så jeg tog hans sværd og torturede ham mens han sov. Jeg tænkte
at det her var nok og at jeg var gået for langt, så jeg lagde et brev hvor der stod, hvor jeg var. Så
det bringer mig til der hvor jeg er.
"Det her er din sidste advarsel åben døren eller vi sparker den ind".
Men endelig har jeg fundet ud af hvordan jeg skal dø.
"frys F.B.I".
I selvmord booooooooooooooooooooooooooooooooooooooommmmm.


Kapitel 2 Kommissær Kalle


"Øøørh så ti dog stille! Din dumme hun"." Årh man klokken er kun seks om morgen Brown hvorfor
skulle du vække mig"." Jeg kan lige så godt stå op, nu hvor jeg ikke kan sove"." Hej mit navn er Kalle jeg er 22 år og kommissær"." Årh nej det lyder ikke rigtigt"." Hvis jeg skal præsentere mig skal det være ordentligt"." Når man dater skal det lyde rigtigt ik sandt Brown"." Ej for helved Brown nu må du kraftedeme styre dig, + Brown det gør man bare ikke indenfor"." Hvad skal jeg nu fortælle til hende hej mit navn er Kalle min hund har lige skidt". " Det kunne jeg godt, men så tror jeg hun går"." Klokken er 10 hun kommer snart dingelinge ling den ringetone skal snart ændres"." Hallo det er Kalle" "hej Kalle det James" "hvad er der" "vi fundet et mord" "jeg kommer med det samme". "Jeg bliver vidst nød til at brænde hende af". "Endnu engang er der en pige der bliver brændt af". "Hvorfor kommer mit arbejde altid i vejen for kærligheden og hvorfor lige den dag hvor jeg har fri". "Når arbejdet kalder". "Hvor er mine nøgler når der er de". "Okay der er min nøglen til at åbne min bil for helved så taber jeg den". "Det er ikke min dag i dag". "Okay kom her Brown du skal til hundepassern". "Her så kommer jeg tilbage efter ham om et stykke tid okay". "Okay". "James hvad der sket". "Vi har fundet liget af en dreng". "Har i analyseret hvem det er ja det er Michael Hansen". "Men det var lidt svært". "Hvorfor". "Fordi han er blevet torturet så meget at det ligner at han ikke har noget ansigt". "Hvem fandt ham"."Køkken chef Paul". "Okay jeg går over og udspørg ham". "Inden du gør det så husk vi har fundet ud af at han døde omkring klokken 12."Okay". "Hvad vil du". "Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor du var klokken 12 derhjemme i min seng". "Kan nogen bekræfte det". "Ja min kone". "Okay men ved du hvem der kunne havde dræbt ham". "Hvis du vil vide hvem der har dræbt ham så skal du spørge Tina Hansen derovre Michaels lillesøster". "Okay men hvorfor tror du hun ved det". "Fordi der jeg kom var hun dækket af blod". "Men du for sikkert ikke noget ud af hende". "Hvorfor". "Hun er lam". "Når". "Men ved du hvem det er der er død". "Nej". "Det er Michael Hansen". "Åh nej". "Men ved du hvem der kunne havde dræbt ham". "Måske tvillingerne Lasse og Jensens mor". "Hvorfor jeg har set dem stå omme bagved og råbe ad hinanden flere gange". "Ved du hvor hun bor". "Ja" længere nede ad gaden og så skal du lede efter deres postkasse Nielsen". "Okay". "Hmm Nielsen Nielsen der". Ding Dong. "Hej det er politiet". "Ja Hvad er der". Jeg kunne godt tænke mig at spørge dem om mordet på Michael Hansen". "Fint nok". Hvorfor skændtes du med ham". Når det det var fordi at han altid troede at jeg havde stjålet en af hans boller". "Hvad mener du". "Det er fordi at nede hos Paul køkken chefen der kan man købe boller". "Okay men hvor var du klokken 12 i nat jeg lå min seng kan nogen bekræfte det". "Ja mine sønner". "Men ved du hvem der kunne havde dræbt Michael".  "Nej fordi jeg har aldrig set ham komme op og skændes med nogen". Okay". "Hej James". "Ja hvad er der". "Jeg tager hjem og begynder på min fridag igen". "Okay". "Ja hvad er der". "Jeg kunne godt tænke mig at få min hund igen og han heder Brown". "Okay lige et øjeblik ja her er han mange tak vi håber du kommer igen". "Okay". "Dingelinge ling klokken er altså 9 (om aften) hvad er der nu". "Vi har fundet et til mord. "Hvem er det Tina Hansen er der sket det samme". "Ja hun er også blevet torturet". Hvem fandt ud af det"."Paul igen". "Har i fundet ud af hvad tid hun døde". "Ja klokken otte". "Hvordan fandt han hende". "Han ville lave et aften tjek". "Okay jeg Undersøger det i morgen. " hallo det James". "Hej James det Kalle jeg er på vej over til stationen". "Fint nok". "Må jeg se". "Okay". "Det ser ikke for godt ud". "Hej James". "Hvad". "Er det okay at jeg tager hjem og laver lidt research om Familien Hansen". "Okay". "Familien Hansen øhmmm". "Dingelinge ling åh hvad jeg må være faldet i søvn". "Hvad er der". "Vi har fundet et til mord". "Men den her gang var der et brev hvor der stod at morderen ville mødes Toftebo nr 16 anden til højre". "Jeg er på vej. booooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooommmmmmmmmmmmmmm. "Hvad i alverden er der sket her".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar